top of page

GB | BG

Изграждане на репутация и доверие

Фирмената репутация и доверието в компанията са най-ценният капитал на всяка организация, затова е необходимо да се управляват с умение и компетентност. Идентифицирайки силните и слабите страни в процеса на изграждане на доверие, ние помагаме на компаниите да открият кои са ключовите лостове, проблеми и заплахи за добрия образ на компанията, да разберат обществените нагласи и поведение и според тях да подредят приоритетите си, да дефинират и развият своята идентичност и да имат влияние.

Изграждането на репутация на компанията и подчертаването на профила на нейните лидери постигаме чрез:

  • Корпоративно позициониране: детайлно проучване и разработка на печеливши стратегии за работа с всички заинтересовани стран

  • Сравнителен анализ на конкуренцията

  • Бизнес консултиране

  • Управление на промяната

  • Комуникации с вътрешните публики

  • Корпоративни отношения с медиите

  • Обучение на говорител на компанията

  • Архитектура на посланията

  • Лидерски поведенчески стратегии

  • Създаване на корпоративни истории

  • Дигитални комуникации

bottom of page