GB | BG
Изграждане на репутация и доверие
Фирмената репутация и доверието в компанията са най-ценният капитал на всяка организация, затова е необходимо да се управляват с умение и компетентност. Идентифицирайки силните и слабите страни в процеса на изграждане на доверие, ние помагаме на компаниите да открият кои са ключовите лостове, проблеми и заплахи за добрия образ на компанията, да разберат обществените нагласи и поведение и според тях да подредят приоритетите си, да дефинират и развият своята идентичност и да имат влияние.
Изграждането на репутация на компанията и подчертаването на профила на нейните лидери постигаме чрез:
-
Корпоративно позициониране: детайлно проучване и разработка на печеливши стратегии за работа с всички заинтересовани стран
-
Сравнителен анализ на конкуренцията
-
Бизнес консултиране
-
Управление на промяната
-
Комуникации с вътрешните публики
-
Корпоративни отношения с медиите
-
Обучение на говорител на компанията
-
Архитектура на посланията
-
Лидерски поведенчески стратегии
-
Създаване на корпоративни истории
-
Дигитални комуникации